Selasa, 29 April 2014

राप्रपा Kurikulum 2013 माने गैर कल्पना eBooks व्यापार मा सहयोग

राप्रपा Kurikulum 2013 माने गैर कल्पना eBooks व्यापार मा सहयोग

तपाईं गैर कल्पना को व्यापार पुस्तकहरु को एक श्रृंखला सहयोग गर्न चाहन्थे भन्नुहोस्, कसरी तपाईंले यो जाने? तपाईं देख्न, म अन्य लेखक आफ्नो विषय मा एक लेजर किरण जस्तै आकर्षित मदत, रचना परियोजनाहरु को एक नम्बर गरेका छन्। सामान्य, र वास्तव मा यो विधि ले सिफारिस गर्छन् मा, हामी इमेल द्वारा ठीक गरेको छ कि। तपाईं आज मिडिया प्रेम छ कि भन्न। त्यसैले वास्तव मा यो कसरि हो राप्रपा kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - पुस्तकहरु र तपाईं सोध्ने ebooks सहयोग मा जब काम गर्दछ?

खैर, उदाहरणका लागि, एक Nonfiction पुस्तक व्यापार को लेखक यस व्याख्या गर्न कसरी आफ्नो पद्धति वर्णन केही अनुच्छेद लेख्न र यो वास्तविक संसारमा प्रयोग अन्य रणनीतिहरु देखि एक सानो अलग अलग हुन सक्छन् कसरी गर्न सक्छ, र पाठ्यक्रम, इमेल द्वारा - मलाई, र पछि टिप्पणी त्यसपछि, चुनौती जाँच, प्रश्न सोध्न। ठीक छ, तर म यस्तो किन हुन्छ? खैर, छैन साँच्चै पैसाको लागि तर म जानकारी बाहिर को एक धेरै छ kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ त मेरो अर्को व्यापार परियोजना उहाँले यस नयाँ ज्ञान अभ्यास सक्छ जहाँ केहि हुन सक्छ -।

त्यसैले के त, मलाई उत्प्रेरित गर्छ? खैर, म चार मुख्य कारणहरू छन्;
  1. म सबै भन्दा राम्रो के गर्दा। 
  2. सहायता उद्यमी सफल। 
  3. पुस्तक मदत लेखक राम्रो जानकारी दिन्छ। 
  4. काम छैन भनेर कुरा - कुरा वा वर्तमान फर्म गरेर को पुरानो बाटो चुनौतीपूर्ण। 


वास्तवमा भन्ने हो भने, हामी सबै यो संसारमा सबै रोजगारदाता पक्ष फिर्ता गर्न? उद्यमी सफल जब, उद्योग सफलतापूर्वक विकसित छ र पनि नयाँ रोजगार को एक पाहुना पेशकश उल्लेख छैन, फिट र कुशल राख्छ। तपाईंलाई सहयोग गर्न चयन भने, Jual राप्रपा - http://jualrpp2013.com/ - एक e-पुस्तक परियोजना, व्यापार योजना व्यापार, उद्योग वा पुस्तिका वास्तविक पुस्तकमा एक सँगी लेखक, यो हुनु पर्छ बाटोमा प्रतिलिपि अधिकार चुनौतीहरू कारण नहीं यति केही कुरा विचार गर्नुहोस्।

नयाँ विचार र व्यापार अवधारणाहरु बदल उदाहरणका लागि,, तपाईं कुनै पनि "ठीक शब्द" वा वाक्यांश आफ्नो किताबहरु मा यी इमेल मा डाल रहे हो कि, लेख, अथवा तपाईंको ब्लग मा प्रयोग गर्न चाहँदैनन् राप्रपा Jual kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - तपाईं थियो भने पनि, यो छैन, कपीराइट पैदा गर्न सक्छ वा पछि कुनै चोरी भन्नुभयो माग गरेका छन्, आफ्नो पुस्तक प्रयोग गर्न सक्छन् मात्र लायक जोखिम भेटिएन।

त्यसैले, कि तपाईं रचनात्मक हुन र आफ्नै शब्दमा पुनः प्रयोग वा पुनः सक्दैनन् छैन। उदाहरणका लागि, सामान्य मा, के म विगतमा गर्नुभएको थोडा मोडिन् र अर्को विषय वा उपसमितिको विषय मेरो शब्द प्रयोग, र म केवल म एक परिचित संग कुरा गरिरहेको अन्य दिन राज्य "। तपाईं आफ्नो पुस्तक मा एक मिति लागि उनलाई आवश्यकता भने .. "तर,, मेरो मात्र आफ्नो शब्द प्रयोग कहिल्यै, त म प्रयोग हुनेछ Jual राप्रपा 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - नक्कल वा केही सफ्टवेयर सहयोग mput चोरी अमेजन जलाने, वा पत्रिका को कुनै भविष्य प्रकाशन, वा केही कुरा ट्रिपिंग छैन।

बिषय एक बिट परिवर्तन तिमी के गर्दै छन् असर, वा आफ्नो गर्जन वा एक विचार चोरी छैन। तपाईं स्मार्ट सहयोग विद्युतीय पुस्तकको एक रणनीति देखि लाभ को धेरै प्राप्त गर्न सक्छन्, देख्न, तर यस परियोजना मा आफ्नो काम को लागि कुनै पनि भुक्तानी नगर्ने निर्णय। गम्भीर, तपाईं http://photrotarmenia.blogspot.com/2014/04/rpp-kurikulum-2013.html यसरी काम को लाभ चकित हुनेछ। सबै विचार र यसको बारे गर्नुहोस्।

दिवा कडीयाँ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar