Selasa, 29 April 2014

Samarbeide i non-fiction ebøker Forretninger Regnes RPP Kurikulum 2013

Samarbeide i non-fiction ebøker Forretninger Regnes RPP Kurikulum 2013

Si at du ønsket å samarbeide om en rekke forretnings bøker av non-fiction, hvordan akkurat du går om dette? Du skjønner, jeg har gjort en rekke skrive prosjekter, hjelpe andre forfattere tilt som en laserstråle på sine undersåtter. Generelt, og faktisk anbefale denne metoden, har vi gjort akkurat det via e-post. Du må elske media i dag si det. Så hvordan akkurat ikke denne RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - fungerer når du samarbeider på bøker og ebøker som du spør?

Vel, for eksempel, kunne forfatteren av en nonfiction bok virksomhet skrive et par avsnitt som beskriver sin metodikk og hvordan det kan være litt forskjellig fra andre strategier som brukes i den virkelige verden, og hvordan jeg skal forklare dette meg, stille spørsmål, sjekk utfordring, deretter lage kommentarer frem og tilbake - via e-post, selvfølgelig. OK, men hvorfor skulle jeg gjøre det? Vel, egentlig ikke for pengene, men jeg har mye informasjon ut kurikulum 2013 -http://rppkurikulum2013.com/ - så min neste virksomhet prosjektet kunne være noe hvor han kunne praktisere denne nye kunnskapen.

Så hva som motiverer meg, da? Vel, jeg har fire hovedgrunner;
  1. Å gjøre det jeg gjør best. 
  2. Hjelp gründere lykkes. 
  3. Hjelpe bok forfatteren gir den beste informasjonen. 
  4. Utfordrer den gamle måten å gjøre ting eller nåværende form - ting som ikke fungerer godt. 


Faktisk, vi alle gjør dette for å gjengjelde tjenesten til alle arbeidsgivere rundt om i verden? Når gründere lykkes, har industrien fått utviklet og opprettholder passform og effektiv, og ikke minst tilby en rekke nye arbeidsplasser også. Men hvis du velger å hjelpe Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - en stipendiat forfatter i en e-bokprosjekt, forretningsplan virksomhet, industri eller manuell ekte bok, bør det være vurdere et par ting for ikke å forårsake utfordringer opphavsrett underveis.

For eksempel, når du slår nye ideer og forretningskonsepter, trenger du ikke ønsker å bruke noen "eksakte ord" eller uttrykk som er satt inn i disse e-postene i sine egne bøker, artikler, eller på bloggen din som RPP Jual kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - du kan bruke boken din, noe som kan føre til opphavsrett eller senere noen ville ha fortalt plagiat, selv om det var, er det ikke bare verdt foreligger risiko.

Så, det betyr ikke at du ikke kan være kreativ og gjenbruke eller resirkulere sine egne ord. For eksempel, generelt, hva jeg har gjort i det siste skiftet emne litt og bruke mine ord til et annet emne eller sub-tema, og jeg bare staten "den andre dagen jeg snakket med en bekjent av. .. ", men aldri bruke hans ord, bare min, med mindre du trenger dem for en date i sin bok, så jeg ville bruke Jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - ikke kopiere eller tripping opp noen programvare samarbeid mput plagiat Amazon Kindle, eller eventuell fremtidig publisering av blader, eller noe.

Endre emnet litt vil ikke påvirke hva du gjør, eller stjele torden eller en idé. Du skjønner, du kan få mye kjørelengde fra en strategi for samarbeid elektronisk bok smart, men avkall på enhver betaling for sitt arbeid på prosjektet. Seriøst, du http://photrotarmenia.blogspot.com/2014/04/rpp-kurikulum-2013.html bli overrasket over fordelene ved å jobbe på denne måten. Kan vurdere alt dette og tenke på det.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar