Selasa, 29 April 2014

همکاری در غیر داستانی کتابها کسب و کار در نظر گرفته شده RPP Kurikulum 2013

همکاری در غیر داستانی کتابها کسب و کار در نظر گرفته شده RPP Kurikulum 2013

بگو که می خواستم به همکاری در یک سری از کتاب کسب و کار از غیر داستانی، دقیقا چگونه شما در این مورد؟ ببینید، من را ساخته اند تعدادی از پروژه های نوشتن، کمک دیگر نویسندگان مانند یک پرتو لیزر در افراد خود جلب کرده است. به طور کلی، و در واقع این روش توصیه می شود، ما دقیقا همان است که از طریق ایمیل انجام می شود. شما به عشق به رسانه ها امروز می گویند که. پس چگونه دقیقا این RPP kurikulum 2013 -http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - کار ​​می کند که همکاری در کتاب ها و کتاب های الکترونیکی که از شما بپرسم؟

خوب، برای مثال، نویسنده از یک کسب و کار کتاب غیرداستانی می تواند چند پاراگراف ارسال توصیف روش خود را و چگونه می توان آن را کمی متفاوت از استراتژی های مورد استفاده در جهان واقعی، و چگونه به توضیح این من، پرسش، چالش را بررسی کنید، سپس نظر به جلو و عقب - از طریق ایمیل، البته. OK، اما چرا من که؟ خب، واقعا نه برای پول، اما من یک مقدار زیادی از اطلاعات از kurikulum 2013 -http://rppkurikulum2013.com/ - تا پروژه کسب و کار من بعدی می تواند چیزی که در آن او می تواند این دانش جدید را تمرین.

پس چه به من انگیزه، پس از آن؟ خوب، من چهار دلیل اصلی.
  1. انجام آنچه که من بهترین کار را انجام. 
  2. کارآفرینان راهنما موفق می شوند. 
  3. کمک به کتاب نویسنده می دهد بهترین اطلاعات. 
  4. به چالش کشیدن روش قدیمی انجام کارها و یا شکل فعلی - چیزهایی که به خوبی کار نمی کند. 


در واقع، همه ما این کار را به بازگشت به نفع به تمام کارفرمایان در سراسر جهان؟ هنگامی که کارآفرینان موفق، صنعت را با موفقیت توسعه و نگهداری مناسب و کارآمد، نه به ذکر است ارائه هاست و شغل جدید بیش از حد. با این حال، اگر شما انتخاب می کنید برای کمک به Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - یک نویسنده همکار در یک پروژه کتاب های الکترونیکی، طرح کسب و کار کسب و کار، صنعت یا کتابچه راهنمای کتاب واقعی، که باید باشد در نظر گرفتن چند چیز، تا که به ایجاد نمی کند چالش های کپی رایت در طول راه.

برای مثال، وقتی تبدیل ایده های جدید و مفاهیم کسب و کار، شما نمی خواهید به استفاده از هر "عبارت دقیق" یا عباراتی است که به این ایمیل در کتاب خود قرار داده، مقالات، و یا در وبلاگ خود به عنوان RPP Jual kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - شما می توانید کتاب خود را استفاده کنید، که می تواند کپی رایت شود و یا بعد از کسی می توانست سرقت ادبی گفت، حتی اگر وجود دارد، از آن نمی باشد فقط به ارزش خطر وجود دارد.

بنابراین، به این معنی نیست شما نمی توانید خلاق و استفاده مجدد و یا بازیافت کلمات خود را دارند. به عنوان مثال، به طور کلی، آنچه که من در گذشته انجام داده ایم این موضوع کمی تغییر و استفاده از حرف های من به موضوع دیگر و یا زیر موضوع، و من به سادگی بیان "روز دیگر من با آشنایی از صحبت کردن بود. .. "اما هرگز با استفاده از کلمات او، تنها من، مگر اینکه شما به آنها نیاز دارید برای تاریخ در کتاب خود، پس من استفاده Jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - تکراری نیست و یا قطع تا برخی از همکاری نرم افزار mput سرقت ادبی آمازون روشن شدن، و یا هر چاپ و نشر آینده از مجلات، و یا چیزی.

تغییر موضوع کمی نمی خواهد تحت تاثیر قرار آنچه شما انجام می دهند، و یا سرقت رعد و برق خود را و یا یک ایده دارد. ببینید، شما می توانید تعداد زیادی از مسافت پیموده شده از یک استراتژی از کتاب همکاری الکترونیکی هوشمند، اما صرف نظر از هر گونه پرداخت برای کار بر روی این پروژه است. به طور جدی، شما http://photrotarmenia.blogspot.com/2014/04/rpp-kurikulum-2013.html در مزایای کار در این راه شگفت زده. لطفا این را در نظر بگیرید و فکر می کنم در مورد آن.

سردستهزنان خواننده اپرا Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar