Selasa, 29 April 2014

Współpracę w non-fiction eBooks Biznes Uważany RPP Kurikulum 2013

Współpracę w non-fiction eBooks Biznes Uważany RPP Kurikulum 2013

Kontaktując się chciał współpracować na serii książek biznesowych non-fiction, jak dokładnie go o to? Widzisz, zrobiłem wiele pisania projektów, pomagając innych autorów przyciąga jak promień lasera na swoich poddanych. W ogóle, a właściwie polecam tej metody, zrobiliśmy dokładnie to, że przez e-mail. Musisz kochać media dzisiaj powiedzieć. Więc jak dokładnie działa ten RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - działa przy współpracy na książki i książki, które można zapytać?

No, na przykład, autor książki literatura faktu biznesu mógł napisać kilka akapitów opisujące ich metodologii i jak to może być trochę inna od innych strategii używanych w świecie rzeczywistym, a jak to wytłumaczyć mi, zadawać pytania, sprawdzić wyzwanie, a następnie zgłaszać uwagi w tę iz powrotem - przez e-mail, oczywiście. OK, ale dlaczego miałbym to zrobić? Cóż, tak naprawdę nie dla pieniędzy, ale mam wiele informacji kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - więc mój następny projekt biznesowy może być coś, gdzie mógłby ćwiczyć tę nową wiedzę.

Więc to, co mnie motywuje, a następnie? Cóż, mam cztery główne powody;
  1. To, co robię najlepiej. 
  2. Pomoc przedsiębiorcom uda. 
  3. Pomagając książki autor daje najlepsze informacje. 
  4. Wyzwanie stary sposób robienia rzeczy lub obecną formę - rzeczy, które nie działają dobrze. 


W rzeczywistości, wszyscy mi to odwdzięczyć się do wszystkich pracodawców na całym świecie? Kiedy przedsiębiorcy uda, pomyślnie rozwijać przemysł i utrzymuje odpowiedni i skuteczny, nie wspominając oferuje wiele nowych miejsc pracy też. Jednakże, jeśli zdecydujesz się pomóc JUAL RPP -http://jualrpp2013.com/ - autor kumpel w projekcie e-book, biznes plan biznesu, przemysłu lub ręcznym prawdziwej książki, powinno być wziąć pod uwagę kilka rzeczy, tak aby nie powodować problemów praw autorskich w drodze.

Na przykład, po włączeniu nowych pomysłów i koncepcji biznesowych, nie chcesz używać żadnych "dokładnie słów" lub frazy, które są wprowadzane do tych e-maili w swoich książkach, artykuły, lub na swoim blogu, jak RPP JUAL kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - możesz korzystać z książki, która może spowodować praw autorskich czy później ktoś powiedziałby plagiatu, nawet jeśli nie był, nie jest wart tylko istnieje ryzyko.

Tak, to nie znaczy, że nie możesz być twórczy recykling i ponowne użycie lub własne słowa. Na przykład, w ogóle, co zrobiłem w przeszłości zmienił temat i użyć nieco moje słowa do innego tematu lub pod-temat, a ja po prostu stwierdzić "na drugi dzień rozmawiałem ze znajomy. .. ", ale nigdy nie używając jego słów, mój jedyny, chyba że trzeba je na bieżąco w swojej książce, to chciałbym użyć JUAL RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - nie powielać lub potknięcia się trochę współpracy oprogramowania MPUT plagiatu Amazon Kindle, lub w przyszłości wydawanie czasopism, czy coś.

Zmiana tematu trochę nie wpłynie na to, co robisz, lub ukraść grzmot lub pomysł. Widzisz, można dostać wiele kilometrów od strategii współpracy elektronicznej książki inteligentnego, ale rezygnują z żadnego wynagrodzenia za swoją pracę nad projektem. Poważnie, http://photrotarmenia.blogspot.com/2014/04/rpp-kurikulum-2013.html Zdziwisz się korzyści z pracy w ten sposób. Proszę wziąć pod uwagę to wszystko i myśleć o nim.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar